loading...
ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی - منطقه 4

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
جوانان اصفهانی در حمایت از کاندیدای محبوبشان

نماهنگ: کاروان استقبال اصفهانی ها از دکتر جلیلی

 
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر سعید جلیلی پنج شنبه گذشته طی سفری به استان اصفهان به شهر های خمینی شهر، نجف آباد و اصفهان سفر کرد، کلیپ زیر از کاروان استقبال مردم شهر اصفهان تهیه شده است.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر سعید جلیلی پنج شنبه گذشته طی سفری به استان اصفهان به شهر های خمینی شهر، نجف آباد و اصفهان سفر کرد، کلیپ زیر از کاروان استقبال مردم شهر اصفهان تهیه شده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
نگاهی به تعریف بده – بستان از نگاه 5+1

دپیلماسی «اهواز در برابر خرمشهر»
زهره میرحسینی

 
مقاومت مردم و مقامات ایرانی یک بار در زمان جنگ نشان داده که تن ندادن به فشارها و موافقت نکردن با قطعنامه هایی که منافع ما را تامین نمی کند، به تامین منافع ما در قطعنامه های بعدی منجر شده است.

دکتر ولایتی وزیر خارجه دوران جنگ است. برای هیچ ملتی هیچ دوره‌ای سخت تر از دوره جنگ نیست و هیچ وزیر خارجه ای در هیچ دوره ای به اندازه او فشارهای وزارت را درک نکرده است. قدردان زحمات اوییم اما از ایشان انتظار میرفت که تحت تاثیر جو مناظره قرار نگیرد و جملاتی را بر زبان نیاورد که آنهایی که با منش او نسبتی ندارند، بتوانند حرف های او را شاهد مدعای خود قرار دهند. آقای ولایتی می توانست دیپلماسی دکتر جلیلی را به نقد و چالش بکشد و برتری دیدگاه خود در برابر او را به اثبات برساند و در ضمن از دایره انصاف خارج نشود و در زمین دشمنان ایران هم بازی نکند. این جملات را دکتر ولایتی در مناظره گفت:

ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

مردمی کردن اقتصاد و نقش بازار سرمایه در تولید ملی
علیزاده اصل

 
با توجه به چالش های موجود و لزوم تکیه بر منابع مالی داخلی برای خروج از مشکلات فعلی، به نظر می رسد که راهکار مناسب، نوآوری در تولید محصولات مالی به منظور هدایت پس اندازهای مازاد مردم (استفاده از ظرفیت منابع مردمی) به سمت بخش واقعی اقتصاد (بخش تولید) و نه بخش های سفته بازانه که هیچ تاثیری در تولید ملی ندارد، می باشد.

یکی از دغدغه های اصلی نظام تولید در کشور ما کمبود نقدینگی برای اجرای طرح های توسعه و سرمایه در گردش بنگاه ها است. منابع تامین مالی در کشور ما شامل منابع دولتی، منابع سرمایه گذاری خارجی، منابع صندوق توسعه ملی و منابع موجود در بازار پول (بانک ها) و بازار سرمایه می باشد. با توجه به اینکه دولت بر اساس سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی از سرمایه گذاری در بخش خصوصی منع شده است. در حوزه سرمایه گذاری خارجی نیز با وجود تحریم ها با محدودیت هایی روبرو هستیم که نمی توان تامین مالی را از این طریق به سادگی انجام داد. تحریم‌های بین‌المللی غرب علیه ایران این روزها سایه سنگین خود را بر فعالیت‌های اقتصادی تحمیل کرده و از جمله چالش‌های این روزهای اقتصاد ایران تأمین مالی واحدهای تولیدی صنعتی در شرایط تحریم است. سؤال این است چگونه باید منابع مالی واحدهای تولیدی را در شرایط تحریم تأمین کرد؟

ابوالفضل بیات بازدید : 3 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

جریان‌شناسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مواجهه با تحریم‌ها
علی مسعودی

 
به طور قطع اثرگذاری تحریم‌ها ناشی از وجود خلا‌ها و آسیب‌پذیری‌های مختلف در اقتصاد کشور بوده و در این راهبرد برطرف کردن آنها و ایجاد ظرفیت‌های جدیدی که به کاهش آثار تحریم کمک کند، اصل محوری است.

بدون شک یکی از مسایل کلیدی که دولت آینده با آن روبرو خواهد بود، تحریم‌های اقتصادی اعمال شده علیه کشورمان است. این تحریم‌ها که به اعتراف کارشناسان مختلف، بی‌سابقه‌ترین نوع تحریم‌های اقتصادی اعمال شده بر کشوری است، محدودیت‌های بسیاری بر اقتصاد کشور تحمیل کرده است. برای نمونه یکی از آثار تحریم‌ها که بسیار در تعاملات اقتصادی کشور تاثیر گذاشت محدودیت نقل و انتقال پول است که دلیل آن تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا بر بانک‌های ایرانی و بانک مرکزی است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
در جمع مردم بندرعباس

در بحث حاکمیت جزایر ایرانی با کشوری شوخی نداریم

 
جلیلی در سالن فجر شهر بندرعباس در پاسخ به حق حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه گفت: همانطور که در برنامه های هسته ای کشور تا کنون با کسی یا کشوری شوخی نداشته و نداریم، در بحث حاکمیت بر این جزایر نیز با کسی یا کشوری شوخی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی در ادامه سفرهای استانی خود یکشنبه شب به هرمزگان رفت.

ابوالفضل بیات بازدید : 8 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با بررسی بیانات هشت سال اخیر رهبر انقلاب درباره دولت‌های نهم و دهم، نقاط ضعف و قوت این دولت‌ها را استخراج و در صفحه ویژ‌ه‌ انتخابات منتشر كرده است.

 

به گزارش حوزه سياسي باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تشریح شاخص‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم در سخنرانی روز اول فروردین امسال در حرم مطهر رضوی، «آنچه كه برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم» را اینگونه توصیف كردند: «امتیازاتی كه امروز وجود دارد، منهای ضعف‌هائی كه وجود دارد. این را همه توجه كنند؛ رئیس‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات كسبی و ممكن‌‌الحصول رئیس‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعف‌های او را نداشته باشد.»
ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
مهمترین محورهای سخنان دکتر جلیلی در رادیو جوان

جوانان، فقط بالاشهری‌های تهران نیستند

 
سعی کردم در برنامه‌های تبلیغاتی‌ام، وعده ندهم. برخی وعده‌ها را بیان نکنم، اما یک موضوع را به عنوان برنامه‌های خود مطرح کردم و آن اینکه مهمترین وظیفه رئیس جمهور این است که تمام ظرفیت‌ها و استعداد و توانایی‌های کشور را برایش زمینه‌ای فراهم کند که شکوفا شوند.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی عصر یکشنبه از شبکه رادیویی جوان با مردم سخن گفت.

مهمترین محور سخنان دکتر جلیلی در رادیو جوان به شرح ذیل است:

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیری مسئله دان از جنس انقلاب اسلامی
حجت الاسلام سید جلال غمامی عضو هیئت علمی دانشگاه

 
کسی که چهره ایران را غبار آلود می‌بیند اینطور نیست که به اصول و اهداف معتقد نباشد بلکه روش و ابزار شناختش طوری است که او را به این توصیف از جامعه می‌رساند.

شناخت آسیب‌ها و ارائه راه حل مناسب با توجه به اهداف، اصول و مبانی همان نقطه اصلی تفاوت‌هاست. آنچه که کشور از آن رنج می‌برد به کارگیری روش‌های شرقی و غربی در شناخت موضوعات و ارائه طرح‌ها و راهکارهاست.

ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
در اطلاعیه‌ انجمن دانش‌آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران

اسامی برخی علما و نخبگان حامی سعید جلیلی منتشر شد

 
یکی از ظرفیت‌های ویژه سعید جلیلی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برخورداری از حمایت گسترده علما، نخبگان و اساتید حوزه‌های مختلف فرهنگ، اقتصاد و سیاست از کاندیدای جبهه گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت حیات طیبه، انجمن دانش‌آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای لیست علما، نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه که به حمایت از سعید جلیلی پرداخته‌اند را منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

ابوالفضل بیات بازدید : 68 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

سفر سعید جلیلی به تبریز + تصاوير

سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به تبريز در جمع مردم به ایراد سخنرانی پرداخت.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 3,946