loading...
ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی - منطقه 4
ابوالفضل بیات بازدید : 7 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

گروه سیاسی رجانیوز: کاندیداتوری دکتر سعید جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بسیاری از معادلات گروه ها و چهره های سیاسی را بهم ریخته است و موج اعلام حمایت علما، نخبگان و شخصیت های متعهد و متخصص در سراسر کشور از جلیلی صحنه انتخابات را دگرگون ساخته است.

به گزارش رجانیوز، در همین رابطه تعدادی از علما و فضلای برجسته تاکنون ضمن اصلح دانستن دکتر جلیلی؛ عیار گفتمانی وی را بیش از پیش برای آحاد ملت تایید کرده اند؛ موضوعی که حاکی از سلامت گفتمان و صحت رویکردهای کلان  جلیلی در انتخابات پیش روست.

در همین راستا، دکتر جلیلی هفته گذشته به قم رفت و ضمن حضور در موسسه امام خمینی (ره)، با علامه مصباح یزدی دیدار کرد.  در این دیدار صمیمانه آیت الله مصباح خطاب به دکترجلیلی گفتند: دوستان ما بعد از انصراف دکتر لنکرانی، به اتفاق، آقای دکتر سعید جلیلی را که از امتیازات بسیار خوب و والایی برخوردار هستند، اصلح دانستند و امید ما این است که توسط ایشان ارزش‌های الهی احیا شده و ایشان به عنوان بهترین یار مقام معظم رهبری در پیشبرد نظام اسلامی به سمت آرمان‌های انقلاب تلاش کنند و از خدا می‌خواهیم ما هم بتوانیم به اندازه وسعمان قدمی برای خدمت به نظام اسلامی برداریم.

علامه مصباح یزدی افزود: ما آمادگی خود را برای کمک به کسی که  عشق و علاقه‌اش، آرمان‌های نظام اسلامی است، اعلام می‌کنیم.

در ابتدای این دیدار نیز دکتر جلیلی خطاب به آیت الله مصباح گفت: خدا را شکر می‌کنم که توفیق یافتم به محضر حضرت علامه مصباح یزدی شرفیاب شوم و از نصایح و توصیه‌های ایشان استفاده کنم.

جلیلی وجود علامه مصباح یزدی را موجب خیر و برکت برای انقلاب اسلامی دانست، و افزود: آیت‌الله مصباح یزدی حقیقتاً ستاره درخشانی در انقلاب اسلامی هستند.

وی با تاکید بر این‌که گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت اسلام و ولایت فقیه در جامعه شکل گرفته است، ابراز امیدواری کرد که در انتخابات آتی ریاست جمهوری، فارغ از نتیجه‌ای که پیش خواهد آمد، این گفتمان تقویت شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان ضمن تشکر مجدد از آیت‌ الله مصباح یزدی گفت: ‌امیدوارم سایه حضرت استاد مصباح یزدی مستدام باشد و ما بتوانیم بیشتر از نصایح ایشان استفاده کنیم.

هم چنین آیت الله زابلی از علمای برجسته و استاد اخلاق نیز در تشریح اصلح بودن دکتر جلیلی گفتند: آقای جلیلی را با جان و مال در این انتخابات یاری اش کنید و من هم در حد توان ایشان را یاری می کنم. در فضای فعلی کاندیدایی بهتر از ایشان نمی شناسم.

آیت ا… خزعلی نیز چندی قبل با دکتر جلیلی دیدار کرده و حمایت خاص خود از این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را اعلام کردند.

از طرف دیگر تعداد زیادی از نخبگان حوزه و دانشگاه نیز از حامیان اصلی دکتر جلیلی محسوب می شوند که از جمله آنها باید به حجه الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی باقری اشاره کرد.

حجه الاسلام دکتر مرتضی آقا تهرانی نیز از چهره های سرشناسی است که دکتر جلیلی را نامزد اصلح انتخابات پیش رو می داند.

در همین راستا، حجه الاسلام علیرضا پناهیان نیز ضمن حضور در همایش بزرگ حامیان دکتر جلیلی در قم به حمایت از کاندیدای جبهه مقاومت در این عرصه پرداخت.

آیت الله رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) نیز ضمن حمایت از دکتر جلیلی گفت: امروز کسی که می تواند حرکت رو به جلو کشور را ادامه دهد و نظام ما را در موضع قدرت نگه دارد و به کارآمدی دین و ولایت فقیه باور دارد، آقای جلیلی است.

از طرف دیگر موج حمایت نخبگان حوزه و دانشگاه از دکتر جلیلی روز به افزایش است. دکتر سعید زیباکلام استاد برجسته فسلفه غرب دانشگاه تهران، حجه الاسلام سید محمود نبویان از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، دکتر ابراهیم فیاض استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران، پروفسور مسعود درخشان استاد برجسته اقتصاد، دکتر هادی همایون استاد فرهنگ و ارتباطات،  دکتر ابراهیم رزاقی استاد اقتصاد، دکتر وحید یامین پور استاد جامعه شناسی و … بخشی از نخبگان حامی دکتر جلیلی هستند که بواسطه حضور خود در رسانه ها بیش از دیگران شناخته شده هستند؛ این در حالی است که تعداد پرشمار دیگری از نخبگان حوزه و دانشگاه نیز از حامیان دکتر جلیلی محسوب می شوند که به مثابه یک بدنه “رای ساز” و “موثر” تا روز انتخابات، نقش موثری در اقناع افکار عمومی در حمایت از جلیلی خواهند داشت.

در پایان به نظر می رسد علیرغم حضور دیرهنگام و غافلگیر کننده دکتر جلیلی در انتخابات، نه تنها وی توانسته مقبولیت درخور توجهی در میان توده های مردم کسب کند بلکه اجماع قابل توجه نخبگان حیطه های مختلف بر روی وی، از نکات مثبت و امیدوار کننده انتخابات پیش روست.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:
آیت‌الله مصباح‌یزدی خواستار فعالیت برای جلیلی شده است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با یادآوری حمایت آیت‌الله مصباح‌یزدی از جلیلی گفت: ایشان خواستار فعالیت برای جلیلی مانند لنکرانی شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش بعد از ظهر امروز در همایش طلاب حامی سعید جلیلی در مسجد امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به بحث انتخابات، اظهار داشت: کاندیداها در پی تعریف از خود و دعوت مردم برای جلب آرا هستند که لازم است مردم به کسی رای دهند که آنان را به خدا دعوت کند.

وی در بیان دلایل حمایت جبهه پایداری از جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری آینده تصریح کرد: نزدیک بودن گفتمان جلیلی به گفتمان انقلاب و جبهه پایداری یکی از دلایل حمایت این جبهه از کاندیداتوری وی است و باید اشاره کرد که بعد از کناره‌گیری لنکرانی، بین کاندیداها جلیلی به عنوان نزدیک‌ترین فرد به گفتمان مطلوب ما شناخته می‌شود.

روانبخش افزود: آیت‌الله مصباح‌یزدی این نامزد انتخابات را اصلح تشخیص داده و خواستار فعالیت برای وی مانند لنکرانی شده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در توضیح انتقاداتی که به جلیلی وارد است، بیان کرد: عده‌ای به این کاندیدا انتقاد دارند که چرا برنامه‌ای ارائه نمی‌دهد که در پاسخ باید گفت جلیلی برنامه‌های خود را به صورت کامل ارائه داده و در سایت این نامزد موجود است.

روانبخش ادامه داد: همچنین باید تاکید کرد که جلیلی در انتخابات دعوت به خود ندارد و به این علت این شائبه به وجود آمده که وی برنامه‌های خود را ارائه نداده است. 

وی اضافه کرد: جلیلی در جایی قرار دارد که نمی‌تواند گزارش تمام و یا حتی گوشه‌ای از اقداماتش را بدهد بلکه تنها نتیجه آن برای ما قابل درک است و اگر اکنون در کشورمان امنیت داریم نتیجه کار دقیق علمی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است.

عضو جبهه پایداری در ادامه گفت: همچنین باید اشاره کرد که با توجه به اینکه کار این شورا با حل بحران‌ها در ارتباط است، شخصی که در این شورا کار کرده باشد، توانایی مدیریت بالایی دارد.

روانبخش در پایان با برشمردن ویژگی‌هایی مانند اخلاص برای خدا، اطاعت در برابر ولی امر مسلمین و صداقت در خدمت به مردم، بیان کرد: این ویژگی‌ها از شاخص‌های مطلوب رئیس جمهور از دیدگاه آیت‌الله مصباح یزدی است و جبهه پایداری آقای جلیلی را نمونه این شاخص‌ها می‌داند.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 249
تحقق عدالت آزاد کردن همه ظرفیت‌ها است

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان گفت: تحقق عدالت با آزاد کردن همه ظرفیت‌های موجود انسانی و تجهیزاتی محقق می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد محمدخانی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان اظهار داشت: با توجه به اینکه دهه‌ای که در آن حضور داریم دهه عدالت و پیشرفت است، با عنایت به اینکه عدالت مقدمه پیشرفت است و هیچ پیشرفتی بدون توجه به عدالت ممکن نیست لذا یک پارامتر برای رئیس جمهور آینده توجه ویژه به عدالتی است که منطبق با اسلام ناب محمدی باشد.

وی ادامه داد: تعریفی که از عدالت در جامعه امروز وجود دارد با تعریفی که در اندیشه اسلامی است متفاوت بوده چرا که در اندیشه دینی عدالت به منزله تقسیم مساوی پول و امکانات نیست و در اینجا تعریف از عدالت به معنای تقسیم منابع  و امکانات به اندازه ظرفیت و منابع منطقه‌ای و انسانی است.

محمدخانی ابراز داشت: آنچه که در این مبحث باید به آن توجه کرد این است که تحقق عدالت با آزاد کردن همه ظرفیت‌های موجود انسانی و تجهیزاتی محقق می شود.

توجه به عدالت اسلامی اقتصاد و سیاست را از سردرگمی نجات می‌دهد

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان متذکر شد: این بدین معنا است که منابع نیروی انسانی از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین و از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین باید مورد لحاظ قرار گرفته و بستر برای رشد همه افراد فراهم شود و این مقدمه‌ای برای توسعه ظرفیت بخش نیروی انسانی کشور است که توجه به استعدادها، مسائل آموزشی، مسکن، بهداشت و ... در آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

محمدخانی با اشره به ابعاد گوناگون واژه عدالت خاطرنشان کرد: از دیگر مباحث در حوزه عدالت، توجه به ظرفیت‌های سخت افزاریی است که این معنای تقسیم مساوی تجهیزات نمی‌باشد بلکه تقسیم سرمایه‌های تجهیزاتی به تناسب ظرفیت منطقه است که اگر به این معنا توجه نشود اقتصاد و سیاست دچار سردرگمی خواهد شد.

عدالت هیچ‌گاه با توسعه قابل جمع نیست

وی افزود: باید در نظر داشته باشیم که بین واژه پیشرفت و توسعه که در دوران اصلاحات زیاد از آن نام می‌بردند تفاوت‌های چشمگیری وجود دارد و عدالت هیچ‌گاه با توسعه قابل جمع نیست و تنها معادلی که می‌تواند با عدالت همراه شود پیشرفت است چرا که پیشرفت، توسعه را نیز در بر می‌گیرد و تنها واژه‌ای است که در کنار عدالت مفهوم پیدا می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان تصریح کرد: پیشرفت‌های زیادی تاکنون در جمهوری اسلامی ایران تا این زمان حاصل شده اما هنوز ما در این عرصه به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و در حال حاضر کشور ما در پیچ تاریخی قرار گرفته که با عبور از «حماسه سیاسی» 24 خرداد در این مقوله تا اندازه‌ای زیاد رو به جلو حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ملت ما در 34 سال از پیروزی انقلاب تاکنون دچار مسائل و مشکلاتی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی شده تصریح کرد: هجمه‌هایی که دشمنان برای ملت ما رقم زده‌اند هر بار با حضور چشمگیر مردم در صحنه خنثی شده و امروز ما همه پیروزی‌ها و بهار عربی که در منطقه اتفاق افتاده است حاصل خون شهدا و حمایت حضرت امام (ره) و نکته‌سنجی هوشمندانه رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و از همه مهمتر پایداری و ایستادگی این ملت بزرگ در طول تاریخ است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 250
بیرقدار: انتصاب سعید جلیلی به دولت و احمدی‌نژاد فتنه‌ای دیگر است

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گرگان گفت: انتصاب سعید جلیلی به دولت و احمدی‌نژاد یک نوع فتنه است و دکتر سعید جلیلی فردی است که خود مخالف فتنه است و در برابر تمامی فتنه‌گران خواهد ایستاد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام سعید بیرقدار عصر امروز در جلسه کمیته‌های شهرستانی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان اظهار داشت: ما در راستای منویات مقام معظم رهبری دو تکلیف بر عهده داریم که یکی از این تکالیف حضور در انتخابات و دیگری انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم است.

انتصاب سعید جلیلی به دولت و احمدی‌نژاد فتنه‌ای دیگر است

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گرگان با اشاره به اینکه مردم ما همیشه با حضور در صحنه حماسه خلق کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در 22 بهمن سال گذشته و همچنین انتخابات مجلس، مردم با حضور با بصیرت و پرشور خود کسانی را برگزیدند که با تفکرهای انقلاب و به آرمان‌های امام(ره) پایبند بوده و آن آرمان‌ها و معیارها را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اصلح کسی است که نقاط قوت این دولت منهای ضعف‌های آن را داشته باشد.

بیرقدار در خصوص شایعاتی درباره انتصاب سعید جلیلی به عنوان کاندیدای منتخب دولت و مورد تائید محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: این شایعه‌ها و صحبت‌های مشابه یک نوع فتنه است و دکتر سعید جلیلی فردی است که خود مخالف فتنه است و در برابر تمامی فتنه‌گران خواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: امروز اکثر روحانیان از ایشان حمایت می‌کنند و اگر جلیلی در پایبندی به اصول و ارزش‌ها اهتمام نداشت امروز مورد تاکید روحانیان قرار نمی‌گرفت.

اصلح کسی است که به شعارهای انقلاب نزدیک باشد

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گرگان اضافه کرد: این پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب از جانب سعید جلیل به حدی است که آیت‌الله مصباح‌یزدی در سخن‌های خود گفته است که جلیلی در پایبندی به ارزش‌ها بیش از حد نصاب را دارد.

وی تاکید کرد: جلیلی به عنوان یک بسیجی سنگرنشین و اهل عمل وارد میدان شده است و در این مسیر علمایی همچون آیت‌الله علم‌الهدی، رحیم‌پور ازغدی، حجت‌الاسلام پناهیان برای حمایت از ایشان وارد میدان شده‌اند.

بیرقدار عنوان کرد: دکتر سعید جلیلی برای نوشتن پایان‌نامه مقطع دکترای خود قرآن را  تفسیر ختم کرده‌اند و به اندیشه‌های ناب اسلامی اشراف دارند.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گرگان گفت: یکی از ویژگی‌ها و نکات برجسته سعید جلیلی این است که جلیلی به دلیل حضور در شورای امنیت به تمام مشکلات کشور اشراف دارد و از یک تیم قوی که در کار گروه‌های شورا بوده برخوردار است.

وی افزود: با اینکه سعید جلیلی در روزهای آخر ثبت‌نام وارد عرصه انتخابات شده است اما شاهد این هستیم که در نظرسنجی‌ها در رتبه‌های بالا قرار گرفته و اقبال عمومی به وی بسیار زیاد گزارش شده است.

بیرقدار ابراز داشت: کلید قفل قلب مردم دست خداوند است و خداوند امید مردم را نسبت به ایشان مهربان کرده است و با استمرار این مسئله امید است ما بتوانیم با شناساندن ویژگی‌های دکتر جلیلی به مردم در این مسیر قدم برداریم.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
باشگاه خبرنگاران گزارش مي‌دهد؛
مستند انتخاباتي سعید جلیلی امشب در حالی ساعت 23:30 دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود که بنا بر شنیده‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران بخش‌هایی از این مستند بنا به تشخيص كميسيون تبليغات انتخابات حذف شده‌ است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ از امروز دور جدیدی از تبلیغات نامزدها در رسانه ملی آغاز شده است که پخش مستند کاندیداها یکی از برنامه‌های جدید کاندیداها تا پایان مهلت تبلیغات است و در همین راستا امشب مستند سعید جلیلی از ساعت 23:30 دقیقه به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

 

شنیده‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاکی از این است که بخش‌هایی از مستند این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مرحله بازبینی کمیسیون تبلیغات حذف شده‌ است.

 

بنابر این گزارش عنوان شده است که دقايق کوتاه شده از مستند سعید جلیلی اشاراتی به دیگر کاندیداها داشته و كميسيون تبليغات به دليل استنباط تعریض به کاندیداهای دیگر، راي به حذف آن داده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۲۰۶ نفر رأی اولی هستند/ ۵۰ میلیون نفر حق رأی دارند

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: بیش از ۵۰ میلیون رأی دهنده داریم که از این تعداد یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۲۰۶ نفر رأی اولی هستند.

محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: بر اساس آمار ستاد انتخاباتی وزارت کشور 50 میلیون و 483 هزار و 102 نفر واجد شرایط رأی‌ دهندگی برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هستند.

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و 631 هزار و 206 نفر رأی اولی هستند که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

کرمی یادآور شد: از این تعداد 799 هزار و 562 نفر زن و 831 هزار و 644 مرد هستند.

معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال کشور یادآور شد: استان تهران بیشترین رأی دهنده و استان ایلام کمترین رأی دهنده را در انتخابات امسال دارند

ابوالفضل بیات بازدید : 4 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

"محمد ذوقي" سخنگوي ستاد دانشجويي سعيد جليلي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره حادثه‌اي که شب گذشته براي يکي از ماشين‌هاي همراه جليلي در سفر به قزوين پيش آمده است، گفت: يکي از ماشين‌هاي همراه هنگام برگشت از قزوين در حدود ساعت 2 نصف شب تصادف کرد که حال سه نفر از سرنشينان خوب است اما يکي از آنان در بيمارستان بستري شده است. 

وي هم چنين گفت: براي ماشين حامل سعيد جليلي هيچ اتفاقي نيفتاده است و وي در سلامت و صحت کامل به سر مي‌برد.

ابوالفضل بیات بازدید : 8 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)
جلیلی در جمع مردم جیرفت:
انحراف با زاویه گرفتن از ولایت آغاز می‌شود
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: گام برای ایجاد حماسه اقتصادی باید برداریم و نخستین گام این است که آنچه مانع تولید کشاورزی است را برطرف کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سعید جلیلی ظهر امروز در جمع مردم جیرفت اظهار داشت: 12 گام برای ایجاد حماسه اقتصادی باید برداریم و نخستین گام این است که آنچه مانع تولید کشاورزی است را برطرف کنیم و همچنین ظرفیت‌های لازم را به کار بگیریم برای اینکه تولید کشاورزی را در حداکثر ظرفیت آن بهره‌برداری کنیم.

جلیلی تصریح کرد: برای این کار برنامه‌ای خارج از قوانین موجود نمی‌خواهم، بگویم که بعد بگویم می‌خواستم، انجام بدهم، مجلس تصویب نکرد یا بودجه نبود و مشکلات بود، ما قوانین خوبی داریم، برنامه پنج ساله و چشم‌انداز 20 ساله قوانین زیادی داریم و این قوانین مصوباتی دارد و چون این ماشین که رئیس جمهور در رأس آن است، اشکال دارد، نتوانسته این قوانین اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث کشاورزی طبق قوانین موجود 15 هزار میلیارد تومان از بودجه کشور در صندوق توسعه ملی فقط برای کشاورزی کنار گذاشته شده، این را می‌توان با ساز و کارهایی به شکل عادلانه توزیع کرد که ظرفیت‌های کشاورزی آزاد شود، نمی‌گویم با این میزان تمام ظرفیت‌های کشاورزی آزاد می‌شود، 9 هزار میلیارد تومان آن هنوز دست نخورده است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید به کشاورزان کمک شود، افزایش کشاورزی سبب افزایش تولید و افزایش اشتغال و افزایش تولید و اشتغال سبب تولید کالا و افزایش کالا سبب افزایش تورم و گرانی می‌شود و کسی که در منطق اقتصادی است، نمی‌تواند ایراد بگیرد، اگر ما این سرمایه کشور را در بهترین شکل در تولید و کشاورزی عادلانه اجرا کنیم.

جلیلی بیان داشت: عدالت باید ساختاری باشد، یکی همین عدالت در تخصیص منابع است، نمی‌شود در شهرستان کهنوج هنوز کپرنشین ببینید و در تهران یا شهرهای دیگر مناظر و جلوه‌هایی ببینید که در کشورهای اروپایی هم نمی‌بینید، این عدم توازن و عدم عدالت در تخصیص منابع است.

وی افزود: در بحث کشاورزی در مسیر آمدن به جیرفت نامه‌های زیادی دادند که کمک نیاز داریم و پیشنهاداتی در راستای استفاده از ظرفیت‌های منطقه دارند که اگر درست است، باید از ظرفیت‌های منطقه استفاده کرد و به کار انداخت، آن موقع هم قدرت و ثروت تولید می‌شود و می‌توانیم یک جامعه نمونه برای تمدن اسلام و برای جهان باشیم.

جلیلی تصریح کرد: باید جیرفت و جنوب کرمان ما یک مجموعه‌ای باشد که بتوان هرکس به ایران آمد این منطقه را به او نشان دهیم، نه که فقط خیابان تهران را نشان دهیم و بگوییم این پیشرفت ایران است، بلکه پیشرفت ایران را هم در جیرفت نشان دهیم.

وی اظهار داشت: اگر ما ظرفیت‌ها را به خوبی استفاده کنیم باز هم می‌توانیم با عزت بیشتر در صحنه جهانی پرچم اسلام ناب را بلند کنیم و با افتخار به اهتزاز درآوریم و این ممکن است.

جلیلی گفت: این باور ایمانی و تجربه 34 سال ما است که هر جا موفقیت و پیشرفتی داشتیم، جایی است که عمل به دستورهای اسلام و پیروی از ولایت فقیه کردیم و هر جا دچار کاستی و توقف شدیم جاهایی بوده که زاویه گرفتیم و دچار انحراف شدیم، این ادعا نیست و قابل اثبات است.

وی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم، کشور در یک مسیر پرشتاب و توفنده همراه با پیشرفت و تعالی هم در بعد معنوی وهم در بعد مادی و با یک رفاه و آرامشی که مطلوب قرآن هستیم، باشد، این با ایمان و عمل صالح شکل می‌گیرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از 24 خرداد در این حماسه سیاسی که به دست ملت ایران رقم می‌خورد، باید منتخب مردم این حماسه اقتصادی را کلید بزند و با قدرت و قوت مبتنی بر گفتمان اسلام ناب که همان گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری است، مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم

ابوالفضل بیات بازدید : 18 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام خدمت شما از امروز وبلاگ رسمی دکتر سعید جلیلی در منطقه 4 راه اندازی شد و از این پس می توانید از این وبلاگ آخرین اخبار انتخاباتی ، سخنرانی های ایشان در سطح منطقه و  آخرین اخبار مربوط به ایشان را از این جا مشاهده نمایید .

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 3,924