loading...
ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی - منطقه 4
ابوالفضل بیات بازدید : 10 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (3)
جلیلی در جمع مردم اسلام‌شهر:
تفکر بسیجی باید جایگزین تفکر تکنوکراسی در وزارتخانه‌ها شود/ با ایجاد تردید از مسیر حسینی برنمی‌گردیم

 

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما با تردیدافکنی‌ها از مسیر حسینی خود بازنمی‌گردیم، گفت: قوه مجریه باید تفکر بسیجی را جایگزین تفکر تکنوکراسی در وزارتخانه‌ها کند.

ابوالفضل بیات بازدید : 11 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
مشروح/ جلیلی در ورزشگاه شهید حیدرنیا:
جریان تردید درصدد پوشاندن لکه ننگ دوران خود است/ برخی به جای رضای خدا دنبال رضای کدخدا هستند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با تأکید بر اینکه جریان تردید می‌خواهد با بزرگ‌نمایی هزینه‌های مقاومت، لکه ننگ و هزینه‌های تسلیم را بپوشاند، ‌گفت: این جریان به جای رضای خدا به دنبال رضای کدخداست.

ابوالفضل بیات بازدید : 10 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

در پاسخ به فارس
جلیلی: تا آخر در صحنه می‌مانم/ با آیت‌الله مهدوی کنی دیدار نداشتم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دیداری با آیت‌الله مهدوی کنی نداشته‌ام گفت: بنده تا آخر در صحنه می‌مانم.

 

سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر شایعات منتشر شده درخصوص درخواست برخی افراد از وی برای کناره‌گیری گفت: تا آخر در صحنه می‌مانم و کنار نمی روم.

وی هرگونه کناره‌گیری به نفع دیگر نامزدهای را رد کرد و گفت: اینجانب دیداری با آیت‌الله مهدوی کنی نداشته‌ام.

خبرگزاری فارس: جلیلی: تا آخر در صحنه می‌مانم/ با آیت‌الله مهدوی کنی دیدار نداشتم
ابوالفضل بیات بازدید : 10 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برخی اخبار درباره دیدار خود با آیت‌الله مهدوی کنی و درخواست وی برای کناره‌گیری را تکذیب کرد.

 

"سعید جلیلی" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به شهر ساري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه وی با آیت‌الله مهدوی کنی دیدار داشته و ایشان از جلیلی درخواست کناره گیری داشته است را تکذیب کرد.

 

گفتني است؛ خبري در برخي سايت‌هاي خبري منتشر شده بود که از ديدار جليلي با آيت‌الله مهدوي کني حکايت مي‌کرد و در خصوص جزئيات ديدار عنوان شده بود آيت‌الله مهدوي کني از جليلي درخواست کناره گيري کرده‌اند.

ابوالفضل بیات بازدید : 9 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
مشروح/ سعید جلیلی در جمع دانشجویان و نخبگان مشهد:
باید ساختار اداری و اجرایی کشور را ریشه‌ای اصلاح کنیم

کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز باید در نظر داشته باشیم که با این وضعیت اقتصادی به اصلاح ساختار اداری و اجرایی پرداخته و همچنین مسائل کشور را ریشه‌ای حل کنیم.

ابوالفضل بیات بازدید : 12 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

دیدار دکتر جلیلی با آیت الله واعظ طبسی

 
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه از مشهد، دکتر سعید جلیلی در ادامه ی سفر خود به استان خراسان رضوی، پس از سخنرانی در جمع مردم پرشور این شهر، با آیه الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه از مشهد، دکتر سعید جلیلی در ادامه ی سفر خود به استان خراسان رضوی، پس از سخنرانی در جمع مردم پرشور این شهر، با آیه الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

ابوالفضل بیات بازدید : 10 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
استاد و نظریه پرداز اقتصاد از جلیلی می گوید / قسمت دوم

دکتر مسعود درخشان: از اخلاق اسلامی، اقتصاد مقاومتی در می آید + فیلم
دکتر مسعود درخشان

 
من هیچ وقت از هیچ کاندیدایی حمایت نکردم. هیچ وقت. به حسب وظیفه شرعی رأی داده‌ام اما همیشه سکوت کرده‌ام. خیلی سال است. برای این که من همیشه معیارهایی داشتم. این بار هم نمی‌خواستم دخالتی بکنم اما همین که متوجه شدم که مسائل چه است، دیدم شاید یکی از بهترین فرصت‌هایی است که الآن در کشور ما هست. این نقطه عطف خواهد بود.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر مسعود درخشان نظریه پرداز اقتصاد و استاد دانشگاه علامه طباطبایی مصاحبه ای با ستاد حیات طیبه در مورد دکتر سعید جلیلی، برنامه ها و نوع نگاه جلیلی به اقتصاد و فرهنگ سیاسی داشته است.

قسمت هایی از این مصاحبه در دومین مستند دکتر جلیلی از صدا و سیما پخش شد. اما صحبت های دکتر درخشان بیشتر از مقداری بود که در مستند به نمایش درآمد.

سایت حیات طیبه مصاحبه مفصل با این استاد برجسته اقتصاد را در سه قسمت تقدیم می کند.

ابوالفضل بیات بازدید : 14 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
به همت یکی از هواداران مشهدی

فیلم: در حال و هوای مشهد

 
به گزارش سایت حییات طیبه، یکی از هواداران مشهدی آقای جلیلی از دیدار دوشنبه آقای جلیلی با مردم مشهد در سالن شهید بهشتی فیلمی تهیه کرده و برای سایت حیات طیبه ارسال کرده است.

به گزارش سایت حییات طیبه، یکی از هواداران مشهدی آقای جلیلی از دیدار دوشنبه ایشان با مردم مشهد در سالن شهید بهشتی فیلمی تهیه کرده و برای سایت حیات طیبه ارسال کرده است.

تا قبل از آماده شده نماهنگ این دیدار، دیدن این فیلم می تواند مخاطبین را زودتر در حال و هوای هوادارن مشهدی قرار دهد.

سایت حیات طیبه از این دوست مشهدی تشکر می کند.

ابوالفضل بیات بازدید : 17 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

نماهنگ: دکتر جلیلی در گلزار شهدای نجف آباد

 
دکتر جلیلی روز پنج شنبه به استان اصفهان سفر کرد.ایشان در سفر به نجف آباد به گلزار شهدا این شهر رفته و با همرزمان شهید خود تجدید پیمان نمود

به گزارش سایت حیات طیبه ، دکتر جلیلی روز پنج شنبه به استان اصفهان سفر کرد.ایشان در سفر به نجف آباد  به گلزار شهدا این شهر رفته و با همرزمان شهید خود تجدید پیمان نمود.این نماهنگ از حضور دکتر جلیلی در گلزار شهدای نجف آباد تهیه شده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 13 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
استاد و نظریه پرداز اقتصاد از جلیلی می گوید / قسمت اول

دکتر مسعود درخشان: مردم می خواهند برنامه ای ببینند که امکان تحقق آن هست + فیلم
دکتر مسعود درخشان

 
مردم خسته شده‌اند یا دیگر سخنرانی خطابه‌ای و وعده و وعیدها و شعارهای نه چندان پرمحتوا یا نه چندان قابل اجرا را به اندازه کافی داشته‌اند. مردم دیگر می‌خواهند برنامه‌هایی را ببینند که امکان تحقق آنها هست.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر مسعود درخشان نظریه پرداز اقتصاد و استاد دانشگاه علامه طباطبایی مصاحبه ای با ستاد حیات طیبه در مورد دکتر سعید جلیلی، برنامه ها و نوع نگاه جلیلی به اقتصاد و فرهنگ سیاسی داشته است.

قسمت هایی از این مصاحبه در دومین مستند دکتر جلیلی از صدا و سیما پخش شد. اما صحبت های دکتر درخشان بیشتر از مقداری بود که در مستند به نمایش درآمد.

سایت حیات طیبه مصاحبه مفصل با این استاد برجسته اقتصاد را در سه قسمت تقدیم می کند.

 

ابوالفضل بیات بازدید : 8 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری: حضور دکتر جلیلی در مشهد(۲)

 
دکتر جلیلی در ادامه سفرهای استانی خود دوشنبه به خراسان رضوی رفت. و در ابتدای این سفر در جمع پرشور حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد حاضر شد.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی در ادامه سفرهای استانی خود دوشنبه به خراسان رضوی رفت.

جلیلی در ابتدای این سفر در جمع پرشور حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد حاضر شد.

مشهد

ابوالفضل بیات بازدید : 9 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری: حضور دکتر جلیلی در مشهد(۱)

 
به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی دوشنبه به استان خراسان رضوی سفر کرد. مردم مشهد قبل از رسیدن جلیلی به مشهد برای استقبال از وی در فرودگاه مشهد حاضر شده بودند و تا در تمام مسیر فرودگاه تا ورزشگاه او را همراهی کردند.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی دوشنبه به استان خراسان رضوی سفر کرد.

مردم مشهد قبل از رسیدن جلیلی به مشهد برای استقبال از وی در فرودگاه مشهد حاضر شده بودند و تا در تمام مسیر فرودگاه تا ورزشگاه او را همراهی کردند.

مشهد

ابوالفضل بیات بازدید : 6 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

بهتر از جلیلی نمی شناسم
آیت الله زابلی

 
آقای جلیلی را با جان و مال در این انتخابات یاری‌اش کنید و من هم در حد توان ایشان را یاری می‌کنم.

آیت‌الله زابلی از اساتید مبرز اخلاق در گفتگو با حیات طیبه با اشاره به حضور دکتر جلیلی در انتخابات فرمودند: آقای جلیلی را با جان و مال در این انتخابات یاری‌اش کنید و من هم در حد توان ایشان را یاری می‌کنم.

ایشان در خاتمه در خصوص ویژگی‌های دکتر سعید جلیلی فرمودند: در فضای فعلی کاندیدایی بهتر از ایشان نمی‌شناسم.

ابوالفضل بیات بازدید : 8 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

نماهنگ: حضور دکتر جلیلی در شیراز

 
دکتر جلیلی روز یکشنبه به شیراز سفر کرد و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد. این نماهنگ از حضور دکتر جلیلی در شیراز تهیه شده است.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی روز یکشنبه به شیراز سفر کرد و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد.

این نماهنگ از حضور دکتر جلیلی در شیراز تهیه شده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
در ادامه سفر به خراسان‌رضوی

جلیلی سه شنبه صبح با آیت‌الله علم‌الهدی دیدار می‌کند

 
دکتر جلیلی در ادامه برنامه‌های سفر خود به خراسا‌ن‌رضوی و شهر مقدس مشهد با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی در ادامه برنامه‌های سفر خود به خراسا‌ن‌رضوی و شهر مقدس مشهد با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

همچنین سعید جلیلی فردا با آیت‌الله سیدان از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان دیدار می‌کند.

جلیلی در ادامه برنامه‌های فردا در مشهد به زیارت گلزار مطهر شهدا می‌رود.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

از روز اول انتخابم جلیلی بود
آیت الله خزعلی

 
من همان روز اول اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، گفتم که من آقای جلیلی را انتخاب کردم. به همه دوستان هم بحمدالله اعلام کردم که من منتخبم آقای جلیلی است، چون شما پشتیبان ولایت فقیه هستید. مجالسی هم خدمت شما رسیده بودم و خیلی دوست داشتم شما را

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه آیت الله خزعلی در دیدار با دکتر جلیلی که در فضایی بسیار صمیمی و معنوی برگزار شد با تحسین رفتار شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها گفت:”من همان روز اول اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، گفتم که من آقای جلیلی را انتخاب کردم. به همه دوستان هم بحمدالله اعلام کردم که من منتخبم آقای جلیلی است، چون شما پشتیبان ولایت فقیه هستید. مجالسی هم خدمت شما رسیده بودم و خیلی دوست داشتم شما را …… “

 

ابوالفضل بیات بازدید : 3 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

جلیلی به مرام اباالفضلی پایبند مانده است
دکتر کامران باقری لنکرانی

 
ما در بین کاندیداها یک جانباز بیشتر نداریم که در طی این سال‌ها، متعهد به مرام ابوالفضلی مانده. ما اگر او را معرفی می‌کنیم با او پیمان ابوالفضلی می‌بندیم که ولی را هیچگاه تنها نگذاریم و در دفاع از او سستی روا نداریم . پیمان ما با او ، پیمان بر خدمت ابوالفضلی است. پیمان بر سر ارزشها و باورهامان ، پیمان بر سر بصیرت و با اقتدای با بصیرتمندان

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه ، بدنبال اعلام حمایت علامه مصباح یزدی از دکتر جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و همچنین حمایت رسمی جبهه پایداری از وی به عنوان نماینده گفتمان انقلاب اسلامی درانتخابات پیش رو، دکتر باقری لنکرانی که پیش از این و در حمایت از دکتر جلیلی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داده بود، با انتشار نامه‌ای زیبا و تاثیرگذار با دیگر حمایت خود از دکتر جلیلی را اعلام کرد.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

فقط جلیلی ورود به دوران جدید را فهمیده است
نادر طالب زاده

 
ایشان تنها کاندیدایی بودند که به تحول در فرهنگ اشاره کردند و اینکه «فرهنگ بسیجی» و «تفکر بسیجی» باید احیا بشود و این فرهنگ و این تفکر یک فرصت و ظرفیت مهم برای ادامه بیشرفت های ماست. طرح چنین دیدگاه هایی آنهم در میان مناظرات بسیار غنیمت است.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، پس از مناظرات فرهنگی و هم گام با استقبال فعالان فرهنگی از صحبت های آقای دکتر جلیلی، نادر طالب زاده کارگردان سینما و کارشناس رسانه در مصاحبه با خبرنگار حیات طیبه گفت: فارغ از هر بحث جانبدارانه ای به نظرم بهترین گزینه برای موضوعات فرهنگی آقای دکتر جلیلی بودند. چون پاسخ هایشان منحصر به فرد بود. به این دلیل که تمرکز ایشان روی این بحث بود که ما وارد دوران جدیدی شده ایم.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

در این ره مرد مردستان جلیلی است
یوسفعلی میرشکاک

 
در این ره مرد مردستان جلیلی است

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه ، «یوسفعلی میرشکاک» اهل شعر است، اما نمی‌توان «شاعر»ش خواند؛ نقد ادبی و حتی سینمایی می‌نویسد، اما نمی‌توان «منتقد»ش گفت؛ گاه قلم به «طنز» می‌گشاید، اما نمی‌‌توان «طنزنویس»‌ش نامید؛ گاه گذارش به وادی فلسفه می‌افتد، اما نتوان «فیلسوف»ش شمرد‌؛ حتی آنجا که قلمش به سیاست نقبی می‌زند، «سیاست‌مدار» خواندش خطاست. «یوسفعلی میرشکاک» را باید این طور توصیف کرد: «او مردی است که نمی‌نویسد و نمی‌سراید و نمی‌گوید مگر با امضای دلش.» او را باید «اهل دل» خواند فقط….

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

نماهنگ: دکتر جلیلی در یاسوج

 
دکتر جلیلی روز یکشنبه در جمع مردم یاسوج حاضر شده و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه ، دکتر جلیلی روز یکشنبه در جمع مردم یاسوج حاضر شده و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد.این نماهنگ از حضور دکتر جلیلی در یاسوج ساخته شده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

از جلیلی اصولگراتر سراغ ندارم
استاد حیدر رحیم پور ازغدی

 
به استقبال جلیلی آمده ام تا عبادت کنم.

به گزارش ستاد حیات طیبه از مشهد، حاج حیدر رحیم پور ازغدی، چهره شاخص انقلابی و پدر شهید، در حاشیه ی استقبال از دکتر سعید جلیلی در مشهد گفت: به استقبال جلیلی آمده ام تا عبادت کنم.

رحیم پور ازغدی در ادامه با تاکید بر ویژگی های دکتر جلیلی گفت: اصولگراتر از سعید جلیلی سراغ ندارم.

گفتنی است وی در آستانه ی هشتاد سالگی و با وجود کهولت سن به استقبال دکتر جلیلی رفته است.

 

ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
گزارشی از نشست خبری تیم اقتصادی دکتر جلیلی

سامان دادن اقتصاد در کوتاه مدت عوام فریبی است

 
اصلاح ساختار قوه مجریه، تشکیل شورای عالی اقتصاد، مدنظر قرار دادن آمایش سرزمینی در فعالیت‌های اقتصادی و بکارگماری نهادهای مردمی در توسعه روستایی بخشی از راهبردهای پیشنهادی در برنامه اقتصادی جلیلی است.

به گزارش سایت حیات طیبه به نقل از فارس، نشست خبری و تبیین برنامه اقتصادی جلیلی پیش از ظهر روز دوشنبه با حضور نمایندگان اقتصادی جلیلی از جمله اسکندری، ‌روستا آزاد، ‌مهدی رجایی،‌ شاه‌اویسی،‌ درخشان،‌ زری‌باف و رزاقی در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
دکتر جلیلی در جمع پرشور مردم مشهد‌:

صف‌آرایی دو جریان «ایمان» و «تخریب» در انتخابات

 
دکتر جلیلی: همانطور که در شعارها و پیام‌های شما مشهود است، اگر شما با این شور و شعف اینجا جمع شده‌اید و محبتی را ابراز می‌کنید فقط به این خاطر است که در مسیر ولایت و در جهت خدمت حرکت می‌کنید.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی دقایقی پیش در جمع پرشور حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: خوشحالم که در نخستین روز از ماه شعبان در جوار مضجع شریف رضوی در پایتخت معنوی ایران در مشهد مقدس و در جمع صمیمانه و پرشکوه شما سخن می‌گویم.

وی گفت: همانطور که در شعارها و پیام‌های شما مشهود است، اگر شما با این شور و شعف اینجا جمع شده‌اید و محبتی را ابراز می‌کنید فقط به این خاطر است که در مسیر ولایت و در جهت خدمت حرکت می‌کنید.

جلیلی افزود: در حقیقت پیشرفت ملت ما و تمام موفقیت‌هایی که در ۳۴ سال اخیر داشته‌ایم مرهون پیروی از ولایت بوده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
دکتر جلیلی در جمع پرشور مردم مشهد‌:

صف‌آرایی دو جریان «ایمان» و «تخریب» در انتخابات

 
دکتر جلیلی: همانطور که در شعارها و پیام‌های شما مشهود است، اگر شما با این شور و شعف اینجا جمع شده‌اید و محبتی را ابراز می‌کنید فقط به این خاطر است که در مسیر ولایت و در جهت خدمت حرکت می‌کنید.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی دقایقی پیش در جمع پرشور حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: خوشحالم که در نخستین روز از ماه شعبان در جوار مضجع شریف رضوی در پایتخت معنوی ایران در مشهد مقدس و در جمع صمیمانه و پرشکوه شما سخن می‌گویم.

وی گفت: همانطور که در شعارها و پیام‌های شما مشهود است، اگر شما با این شور و شعف اینجا جمع شده‌اید و محبتی را ابراز می‌کنید فقط به این خاطر است که در مسیر ولایت و در جهت خدمت حرکت می‌کنید.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
لحظاتی پیش

سخنرانی جلیلی در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد آغاز شد

 
حامیان مردمی جلیلی در ورزشگاه قبل از آغاز سخنرانی با شعارهای “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست”، “نه فتنه، نه انحراف، نه سازش”، :جلیلی جلیلی حمایت می‌کنیم”، “یاور رهبرم علی به شهر ما خوش آمدی”، “خامنه‌ای زنده باد، جلیلی پاینده باد”، “برگ برنده ما شهید زنده ما” حمایت خود را از این کاندیدای ریاست‌جمهوری اعلام کردند.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی دقایقی پیش در بین جمعیتی نزدیک به بیش از ۵ هزار نفر در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد سخنرانی انتخاباتی خود را آغاز کرد.

جلیلی که عصر امروز در میان جمع پرشور حامیان خود قرار گرفت، هم اکنون با حضور در ورزشگاه شهید بهشتی به ایراد سخنرانی پرداخته است.

 

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

وقتی ظرفیت های مردم آزاد می شود؛

انیمیشن “مقاومت تا پیشرفت” رونمایی شد + فیلم

 
به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، انیمیشن کوتاه “مقاومت تا پیشرفت” به کارگردانی فرهاد عظیما رونمایی شد. این انیمیشن به همت گروه انیمیشن سازی انسیة الحورا به صورت خودجوش و در مدت تنها دو هفته برای حمایت از گفتمان مقاومت ساخته شده است. انیمیشن “مقاومت تا پیشرفت” امروز عصر هم زمان با حضور دکتر سعید [...]

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، انیمیشن کوتاه “مقاومت تا پیشرفت” به کارگردانی فرهاد عظیما رونمایی شد.

این انیمیشن به همت گروه انیمیشن سازی انسیة الحورا به صورت خودجوش و در مدت تنها دو هفته برای حمایت از گفتمان مقاومت ساخته شده است.

animation

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

نماهنگ: دکتر جلیلی در گلزار شهدای اصفهان

 
دکتر جلیلی روز پنچ شنبه به اصفهان سفر کرد.ایشان در این سفر با حضور در گلزارشهدای اصفهان با همرزمان شهیدش تجدید پیمان کرد

به گزارش ستاد حیات طیبه، دکتر جلیلی روز پنچ شنبه به اصفهان سفر کرد. ایشان در این سفر با حضور در گلزار شهدای اصفهان با همرزمان شهیدش تجدید پیمان کرد. این نماهنگ به حضور دکتر جلیلی در گلزار شهدای اصفهان می پردازد.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

محمدرضا سرشار: نامزد اصلح من دکتر جلیلی است

 
تطبیق این شاخصه‌ها بر نامزدهای موجود، فقیر را به این نتیجه رساند که با ابراز احترام به جناب آقای دکتر حداد عادل و تشکر از اخلاقگرایی به مفهوم واقعی و مواضع مستدل، شجاعانه و غیرت انقلابی ایشان، جناب آقای دکتر سعید جلیلی را به عنوان صالح‌ترین فرد در میان نامزدهای موجود، برای تصدی سمت ریاست جمهوری برگزینم.

images ()به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه محمدرضاسرشار (رضا رهگذر) در وبسایت شخصی خود با اعلام اینکه نامزد اصلح ریاست جمهوری از نظر من، آقای سعید جلیلی است نوشت:

باسمه تعالی
این روزها، سؤال خیلی‌ها این است: «به چه کسی رأی بدهیم؟»
می‌دانیم که رأی به هر یک از هشت نامزد، رأی به جمهوری اسلامی ایران است اما می‌خواهیم دلمان گرم باشد که در پیشگاه خداوند سبحان، حجتی داریم که به تکلیفمان برای انتخاب صالح‌ترین این هشت نفر برای تصدی دومین مقام کشور، عمل کرده‌ایم.
برای من، این شاخصه‌ها برای انتخاب اصلح مهم بود: ۱ـ تعلق به اندیشه‌ها، باورها و ارزشهای انقلاب اسلامی ۲ـ دارا بودن رفتار منطبق با منظومه فکری انقلاب اسلامی ۳ـ اشراف بر مفاهیم اسلامی و علوم انسانی ۴ـ نداشتن شهوت جاه و مقام ۵ـ غلبه نگاه فرهنگی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین‌الملل ۶ـ میزان تبرَی از دشمنان انقلاب اسلامی، مقاومت در برابر استکبار جهانی و واهمه آنان از پیشینه عملکرد ۷ـ پایبندی به سیاست‌های کلان کشور، اسناد بالادستی و برنامه‌های پنج‌ساله و سالانه ۸ـ دارا بودن توان مدیریت اجرایی کشور و توانمندی استفاده از نیروهای متخصص متدین ۹ـ داشتن برنامه برای مدیریت کشور.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

فوری/ گردهمایی نخبگان و فعالان سلامت، رفاه اجتماعی حامی دکتر جلیلی

 
در این همایش جناب آقای دکتر لنکرانی، وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ارائه دیدگاه های دکتر جلیلی در این حوزه خواهند پرداخت.

jalili (27)

ابوالفضل بیات بازدید : 2 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

کاندیدایی که عمیق‌تر می‌اندیشد
مرضیه فروزنده

 
دکتر جلیلی راه حل پرونده ی هسته ای ایران را تنها و تنها در «پیشرفت هرچه سریعتر» دانش هسته ای در کشور میدانند. روزگاری برخی مسئولین تلاش میکردند امثال شهید شهریاری را از تحقیقات هسته ای بازدارند، تا غرب از ما عصبانی نباشد!!

از یکی دوماه قبل که شروع کردم به مطالعه ی برخی سخنرانیهای دکتر سعید جلیلی، فهم و درک عمیق ایشان از موقعیت کنونی ایران و انقلاب اسلامی، در مقایسه با دیگر اسامی مطرح برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، بشدت نظرم را جلب کرد. پس از مدتی تحقیق و مشورت و تامل درمورد سابقه ی ایشان و عملکردشان در شورای عالی امنیت ملی، به این نتیجه رسیدم که ایشان «توانایی مدیریت راهبردی» آنگونه که مورد نیاز ریاست جمهوریست، درمورد انتخاب ایشان مطمئن شدم. در این یادداشت، سعی دارم، با تکیه بر ۳مناظره ی تلوزیونی ۸ کاندیدا، از این نگاه عمیق و دقیق سعید جلیلی، در مقایسه با سایرین بگویم.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

درک جلیلی از فقه عمیق است
حجت الاسلام علیرضا پناهیان

 
امیدوار هستیم که در این انتخابات از یک مدیریت انقلابی برخوردار باشیم که مدیریت انقلابی ضمن همۀ ویژگی‌هایی که عرض کردم، یک مدیریت بسیار انعطاف‌پذیر در مقابل حق است و حتماً مزۀ شیرینیِ مدیریت انقلابی را کسانی که غیرانقلابی هم هستند به خوبی بچشند، به انقلاب گرایش پیدا خواهند کرد.

به گزارش سایت حیات طیبه،  یکی از سخنرانان همایش حامیان دکتر جلیلی در قم، حجت الاسلام علیرضا پناهیان بود که در سخنان خود به تشریح اولویت‌های سه گانه انتخاب رییس جمهور پرداخت.

این خطیب سرشناس “مقاومت مقابل استکبار”، “مدیریت انقلابی” و “قدرت تحول فرهنگی” را سه شاخصه اصلی برای انتخاب برشمرد و در ادامه به موضوع اقتصاد اشاره کرد و گفت: تنها مدیریت «انقلابی» می‌تواند مسائل اقتصادی را حل کند نه الگوهای غربی و شرقی که اگر الگوهای اقتصاد غربی می‌توانستند حلال مشکلات باشند، چرا الان اقتصاد غرب زمین خورده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
لحظه به لحظه از سونامی جلیلی در مشهد؛

استقبال پرشور از دکتر جلیلی در مشهد/این خبر به روز می شود

 
بر اساس این گزارش، سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد با ظرفیت 4 هزار نفری قبل از ورود دبیر شورای عالی امنیت ملی مملو از مردم ولایتمدار مشهد شده است.

th (14)

ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
عضو تیم اقتصادی دکتر جلیلی را بیشتر بشناسیم

استاد درخشان کیست؟ + فیلم

 
دکتر مسعود درخشان در سال 1328 در تهران متولد شد. ایشان پس از اخذ مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران در سال 1350 به عنوان فارغ التحصیل ممتاز رشته اقتصاد دانشگاه‌های کشور انتخاب شد و برای تکمیل معلومات دانشگاهی به لندن اعزام گشتو کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آکسفورد و دکترای اقتصاد را از دانشگاه لندن(LSE) اخذ نمود.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر درخشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی و عضو تیم اقتصادی دکتر جلیلی است. دکتر درخشان به تازگی در دومین فیلم انتخاباتی دکتر جلیلی حضور یافت و صحبت هایی را درباره جلیلی و مواضع مدیریتی و اقتصادی اش گفت. اما دکتر درخشان کیست؟

استاد مسعود درخشان

دکتر مسعود درخشان در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد. ایشان پس از اخذ  مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۰ به عنوان فارغ التحصیل ممتاز رشته اقتصاد دانشگاه‌های کشور انتخاب شد و برای تکمیل معلومات دانشگاهی به لندن اعزام گشتو کارشناسی ارشد خود را  از دانشگاه آکسفورد و دکترای اقتصاد را از دانشگاه لندن(LSE) اخذ نمود.

 از سوابق دانشگاهی ایشان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
هدف دشمن از تحریم ها از زبان رهبر انقلاب

میگویند میخواهیم مسئولین جمهورى اسلامى احساس کنند هزینه‌ تصمیم‌گیرى‌ آنها بالاست.

 
می گویند تحریمها براى این است که مردم را خسته کنیم … یا این کار صورت بگیرد، یا در اراده‌ى مسئولین رخنه به وجود بیاید… تعبیر آنها این است: میگویند میخواهیم مسئولین جمهورى اسلامى احساس کنند که هزینه‌ى تصمیم‌گیرى‌هاى آنها بالاست.

آنچه در پی میآید بخشی از سخنان  رهبر انقلاب در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز ۱۹ دی است که به تحلیل هدف دشمن از تحریمها و وظیفه ملت و مسئولان در قبال ان اختصاص دارد

اگر استقامت باشد…

rahbar4
ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

سه شنبه، دیدار با مردم ساری و گرگان

 
دکتر جلیلی سه شنبه صبح با علمای مشهد دیدار میکند. وی سپس عازم ساری شده و در مسجد جامع این شهر در جمع مردم به سخنرانی خواهد پرداخت.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، شرح برنامه های انتخاباتی روز سه شنبه دکتر جلیلی  به شرح زیر است :

دکتر جلیلی سه شنبه صبح با علمای مشهد دیدار میکند. وی سپس عازم ساری شده و در مسجد جامع این شهر در جمع مردم به سخنرانی خواهد پرداخت.

دکتر جلیلی بعد از آن به گرگان خواهد رفت. وی در ابتدای سفر به گرگان در ساعت ۱۵ به  گلزار شهدای این شهر رفته و با همرزمان شهیدش تجدید پیمان خواهد کرد. ساعت ۱۸ نیز در بین مردم گرگان حاضر شده و در مسجد جامع این شهر سخنرانی میکند. دکتر جلیلی در انتهای سفر خود به گرگان ساعت ۱۹ به دیدار برخی از علمای گرگان خواهد رفت.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
آیا راه‌حل‌های اقتصاد نئوکلاسیک برای اقتصاد ایران چاره‌ساز است؟

تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی فعال‌سازی ظرفیت‌های تمدنی است
دکتر علی سعیدی دکترای اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام

 
مشکل اصلی راهکارهای نئوکلاسیک برای اقتصاد ایران در این واقعیت نهفته است که این راهکارها به جای درمان ریشه‌ای بیماری‌های اقتصادی، صرفاً به رفع علائم و تسکین آنها می‌پردازند.

آیا راه‌حل‌های اقتصاد نئوکلاسیک برای اقتصاد ایران چاره‌ساز است؟ آیا ‬بیماری‌ها و مشکلات اقتصادی ایران با نسخه‌های نئوکلاسیک درمان می‌شود؟ ‬
به‌طورکلی، راه‌حل‌هایی که اقتصاد نئوکلاسیک برای اقتصاد ایران ارائه می‌کند عبارتند از حذف تعرفه‌ها و موانع واردات، ‬خصوصی‌سازی صنعت نفت برای کاهش وابستگی دولت به نفت، اصلاح نظام مالیات‌ها و تأمین بودجه از طریق مالیات، شناورساختن نرخ ارز، خصوصی‌سازی و کاهش حجم دولت، بهبود فضای کسب‌وکار و ‌کاهش حجم نقدینگی.‬

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

فردا،نشست خبری تیم فرهنگی دکتر جلیلی

 
دکتر محمد هادی همایون ، استاد علیرضا قزوه و محمد علی مودب از اعضای تیم فرهنگی دکتر جلیلی هستند که در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، نشست خبری تبیین برنامه های فرهنگی دکتر جلیلی با حضور تیم فرهنگی وی، فردا ساعت ۱۰ صبح در خبرگزاری تسنیم برگزار میشود.

دکتر محمد هادی همایون، استاد علیرضا قزوه و محمد علی مودب از اعضای تیم فرهنگی دکتر جلیلی هستند که در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
تاکید جبهه پایداری بر حمایت از جلیلی
جلیلی مستقل ثبت نام کرد عضو پایداری نیست
 
حجت الاسلام روانبخش عضو جبهه پایداری: جلیلی گفت که کلا پنج دقیقه هم با رئیس جریان انحرافی ننشسته ام اما سه سخنرانی او را گوش داده ام و اگر کسی بگوید که او صاحب اندیشه است به اندیشه خیانت کرده است/ آیت الله مصباح فرمودند بعد از لنکرانی، جلیلی را اصلح می بینم و اخیرا هم اعلام کردند که هرچه جلوتر می رویم ارادتم به جلیلی بیشتر می شود.

ravanbakhshبه گزارش مشرق به نقل از مهر، حجت الاسلام قاسم روانبخش عصر یکشنبه در جمع حامیان سعید جلیلی در خرم آباد با اشاره به اهمیت جایگاه شورای عالی امنیت ملی کشور و نقش سعید جلیلی در آن گفت: خود مصلحی وزیر اطلاعات گفت که دستور دستگیری ریگی را از سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از فتنه ۸۸ به عنوان یک فتنه عمیق نام برده است اما این سوال را باید پرسید که این فتنه چگونه مدیریت شد افزود: همه جای دنیا زمانی که با چنین آشوب هایی مواجه می شوند پای ارتش و نیروهای نظامی به وسط کشیده می شود اما در فتنه ۸۸ نیروی انتظامی و بسیجی های ما کتک می خوردند با این حال کسی که شورای امنیت ملی را دبیری کرده باشد می فهمد که چگونه همه کارها را با تعامل حل کند.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
حاشیه نوشته‌ای بر سفر دکتر جلیلی به خمینی شهر

آن مرد آمد…
روح الله حاجی حیدری

 
دکتر ننشسته اذان می گویند و همه می‌ایستند به نماز. مهر نماز اما کم می آید، همه دنبال مهر هستند حتی حاج آقا حجازی روحانی پیشکسوت و مبارز شهر.

جلیلی آمد یکباره و یک دفعه. شب قبلش پیامکی خبر دادند فردا سخنرانی دکتر جلیلی ساعت ۱۱ صبح مسجدالزهرا. دو تا بنر هم بیشتر وقت نشد بزنند. همین اطلاع رسانی “جهادی” کار خودش را کرد. ساعت ۱۱ همه آمده بودند. هر کسی را که سالها ندیده بودی می توانستی آنجا ببینی. حتی رجب هم آمده بود. او یک دستش معلول است و برای همین کار بهش نمی دهند. آمده بود تا به دکتر جلیلی بگوید. می گفت توی این ۸ نفر شاید همین یکی مشکلم را حل کند.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 3,938