loading...
ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی - منطقه 4
ابوالفضل بیات بازدید : 8 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری: حضور دکتر جلیلی در مشهد(۲)

 
دکتر جلیلی در ادامه سفرهای استانی خود دوشنبه به خراسان رضوی رفت. و در ابتدای این سفر در جمع پرشور حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد حاضر شد.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی در ادامه سفرهای استانی خود دوشنبه به خراسان رضوی رفت.

جلیلی در ابتدای این سفر در جمع پرشور حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد حاضر شد.

مشهد

ابوالفضل بیات بازدید : 9 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری: حضور دکتر جلیلی در مشهد(۱)

 
به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی دوشنبه به استان خراسان رضوی سفر کرد. مردم مشهد قبل از رسیدن جلیلی به مشهد برای استقبال از وی در فرودگاه مشهد حاضر شده بودند و تا در تمام مسیر فرودگاه تا ورزشگاه او را همراهی کردند.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی دوشنبه به استان خراسان رضوی سفر کرد.

مردم مشهد قبل از رسیدن جلیلی به مشهد برای استقبال از وی در فرودگاه مشهد حاضر شده بودند و تا در تمام مسیر فرودگاه تا ورزشگاه او را همراهی کردند.

مشهد

ابوالفضل بیات بازدید : 6 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

بهتر از جلیلی نمی شناسم
آیت الله زابلی

 
آقای جلیلی را با جان و مال در این انتخابات یاری‌اش کنید و من هم در حد توان ایشان را یاری می‌کنم.

آیت‌الله زابلی از اساتید مبرز اخلاق در گفتگو با حیات طیبه با اشاره به حضور دکتر جلیلی در انتخابات فرمودند: آقای جلیلی را با جان و مال در این انتخابات یاری‌اش کنید و من هم در حد توان ایشان را یاری می‌کنم.

ایشان در خاتمه در خصوص ویژگی‌های دکتر سعید جلیلی فرمودند: در فضای فعلی کاندیدایی بهتر از ایشان نمی‌شناسم.

ابوالفضل بیات بازدید : 8 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

نماهنگ: حضور دکتر جلیلی در شیراز

 
دکتر جلیلی روز یکشنبه به شیراز سفر کرد و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد. این نماهنگ از حضور دکتر جلیلی در شیراز تهیه شده است.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی روز یکشنبه به شیراز سفر کرد و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد.

این نماهنگ از حضور دکتر جلیلی در شیراز تهیه شده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
در ادامه سفر به خراسان‌رضوی

جلیلی سه شنبه صبح با آیت‌الله علم‌الهدی دیدار می‌کند

 
دکتر جلیلی در ادامه برنامه‌های سفر خود به خراسا‌ن‌رضوی و شهر مقدس مشهد با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی در ادامه برنامه‌های سفر خود به خراسا‌ن‌رضوی و شهر مقدس مشهد با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

همچنین سعید جلیلی فردا با آیت‌الله سیدان از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان دیدار می‌کند.

جلیلی در ادامه برنامه‌های فردا در مشهد به زیارت گلزار مطهر شهدا می‌رود.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

از روز اول انتخابم جلیلی بود
آیت الله خزعلی

 
من همان روز اول اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، گفتم که من آقای جلیلی را انتخاب کردم. به همه دوستان هم بحمدالله اعلام کردم که من منتخبم آقای جلیلی است، چون شما پشتیبان ولایت فقیه هستید. مجالسی هم خدمت شما رسیده بودم و خیلی دوست داشتم شما را

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه آیت الله خزعلی در دیدار با دکتر جلیلی که در فضایی بسیار صمیمی و معنوی برگزار شد با تحسین رفتار شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها گفت:”من همان روز اول اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، گفتم که من آقای جلیلی را انتخاب کردم. به همه دوستان هم بحمدالله اعلام کردم که من منتخبم آقای جلیلی است، چون شما پشتیبان ولایت فقیه هستید. مجالسی هم خدمت شما رسیده بودم و خیلی دوست داشتم شما را …… “

 

ابوالفضل بیات بازدید : 3 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

جلیلی به مرام اباالفضلی پایبند مانده است
دکتر کامران باقری لنکرانی

 
ما در بین کاندیداها یک جانباز بیشتر نداریم که در طی این سال‌ها، متعهد به مرام ابوالفضلی مانده. ما اگر او را معرفی می‌کنیم با او پیمان ابوالفضلی می‌بندیم که ولی را هیچگاه تنها نگذاریم و در دفاع از او سستی روا نداریم . پیمان ما با او ، پیمان بر خدمت ابوالفضلی است. پیمان بر سر ارزشها و باورهامان ، پیمان بر سر بصیرت و با اقتدای با بصیرتمندان

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه ، بدنبال اعلام حمایت علامه مصباح یزدی از دکتر جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و همچنین حمایت رسمی جبهه پایداری از وی به عنوان نماینده گفتمان انقلاب اسلامی درانتخابات پیش رو، دکتر باقری لنکرانی که پیش از این و در حمایت از دکتر جلیلی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داده بود، با انتشار نامه‌ای زیبا و تاثیرگذار با دیگر حمایت خود از دکتر جلیلی را اعلام کرد.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

فقط جلیلی ورود به دوران جدید را فهمیده است
نادر طالب زاده

 
ایشان تنها کاندیدایی بودند که به تحول در فرهنگ اشاره کردند و اینکه «فرهنگ بسیجی» و «تفکر بسیجی» باید احیا بشود و این فرهنگ و این تفکر یک فرصت و ظرفیت مهم برای ادامه بیشرفت های ماست. طرح چنین دیدگاه هایی آنهم در میان مناظرات بسیار غنیمت است.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، پس از مناظرات فرهنگی و هم گام با استقبال فعالان فرهنگی از صحبت های آقای دکتر جلیلی، نادر طالب زاده کارگردان سینما و کارشناس رسانه در مصاحبه با خبرنگار حیات طیبه گفت: فارغ از هر بحث جانبدارانه ای به نظرم بهترین گزینه برای موضوعات فرهنگی آقای دکتر جلیلی بودند. چون پاسخ هایشان منحصر به فرد بود. به این دلیل که تمرکز ایشان روی این بحث بود که ما وارد دوران جدیدی شده ایم.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

در این ره مرد مردستان جلیلی است
یوسفعلی میرشکاک

 
در این ره مرد مردستان جلیلی است

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه ، «یوسفعلی میرشکاک» اهل شعر است، اما نمی‌توان «شاعر»ش خواند؛ نقد ادبی و حتی سینمایی می‌نویسد، اما نمی‌توان «منتقد»ش گفت؛ گاه قلم به «طنز» می‌گشاید، اما نمی‌‌توان «طنزنویس»‌ش نامید؛ گاه گذارش به وادی فلسفه می‌افتد، اما نتوان «فیلسوف»ش شمرد‌؛ حتی آنجا که قلمش به سیاست نقبی می‌زند، «سیاست‌مدار» خواندش خطاست. «یوسفعلی میرشکاک» را باید این طور توصیف کرد: «او مردی است که نمی‌نویسد و نمی‌سراید و نمی‌گوید مگر با امضای دلش.» او را باید «اهل دل» خواند فقط….

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

نماهنگ: دکتر جلیلی در یاسوج

 
دکتر جلیلی روز یکشنبه در جمع مردم یاسوج حاضر شده و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه ، دکتر جلیلی روز یکشنبه در جمع مردم یاسوج حاضر شده و با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد.این نماهنگ از حضور دکتر جلیلی در یاسوج ساخته شده است.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 3,944