loading...
ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی - منطقه 4

ابوالفضل بیات بازدید : 2 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

کاندیدایی که عمیق‌تر می‌اندیشد
مرضیه فروزنده

 
دکتر جلیلی راه حل پرونده ی هسته ای ایران را تنها و تنها در «پیشرفت هرچه سریعتر» دانش هسته ای در کشور میدانند. روزگاری برخی مسئولین تلاش میکردند امثال شهید شهریاری را از تحقیقات هسته ای بازدارند، تا غرب از ما عصبانی نباشد!!

از یکی دوماه قبل که شروع کردم به مطالعه ی برخی سخنرانیهای دکتر سعید جلیلی، فهم و درک عمیق ایشان از موقعیت کنونی ایران و انقلاب اسلامی، در مقایسه با دیگر اسامی مطرح برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، بشدت نظرم را جلب کرد. پس از مدتی تحقیق و مشورت و تامل درمورد سابقه ی ایشان و عملکردشان در شورای عالی امنیت ملی، به این نتیجه رسیدم که ایشان «توانایی مدیریت راهبردی» آنگونه که مورد نیاز ریاست جمهوریست، درمورد انتخاب ایشان مطمئن شدم. در این یادداشت، سعی دارم، با تکیه بر ۳مناظره ی تلوزیونی ۸ کاندیدا، از این نگاه عمیق و دقیق سعید جلیلی، در مقایسه با سایرین بگویم.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

درک جلیلی از فقه عمیق است
حجت الاسلام علیرضا پناهیان

 
امیدوار هستیم که در این انتخابات از یک مدیریت انقلابی برخوردار باشیم که مدیریت انقلابی ضمن همۀ ویژگی‌هایی که عرض کردم، یک مدیریت بسیار انعطاف‌پذیر در مقابل حق است و حتماً مزۀ شیرینیِ مدیریت انقلابی را کسانی که غیرانقلابی هم هستند به خوبی بچشند، به انقلاب گرایش پیدا خواهند کرد.

به گزارش سایت حیات طیبه،  یکی از سخنرانان همایش حامیان دکتر جلیلی در قم، حجت الاسلام علیرضا پناهیان بود که در سخنان خود به تشریح اولویت‌های سه گانه انتخاب رییس جمهور پرداخت.

این خطیب سرشناس “مقاومت مقابل استکبار”، “مدیریت انقلابی” و “قدرت تحول فرهنگی” را سه شاخصه اصلی برای انتخاب برشمرد و در ادامه به موضوع اقتصاد اشاره کرد و گفت: تنها مدیریت «انقلابی» می‌تواند مسائل اقتصادی را حل کند نه الگوهای غربی و شرقی که اگر الگوهای اقتصاد غربی می‌توانستند حلال مشکلات باشند، چرا الان اقتصاد غرب زمین خورده است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
لحظه به لحظه از سونامی جلیلی در مشهد؛

استقبال پرشور از دکتر جلیلی در مشهد/این خبر به روز می شود

 
بر اساس این گزارش، سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد با ظرفیت 4 هزار نفری قبل از ورود دبیر شورای عالی امنیت ملی مملو از مردم ولایتمدار مشهد شده است.

th (14)

ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
عضو تیم اقتصادی دکتر جلیلی را بیشتر بشناسیم

استاد درخشان کیست؟ + فیلم

 
دکتر مسعود درخشان در سال 1328 در تهران متولد شد. ایشان پس از اخذ مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران در سال 1350 به عنوان فارغ التحصیل ممتاز رشته اقتصاد دانشگاه‌های کشور انتخاب شد و برای تکمیل معلومات دانشگاهی به لندن اعزام گشتو کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آکسفورد و دکترای اقتصاد را از دانشگاه لندن(LSE) اخذ نمود.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر درخشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی و عضو تیم اقتصادی دکتر جلیلی است. دکتر درخشان به تازگی در دومین فیلم انتخاباتی دکتر جلیلی حضور یافت و صحبت هایی را درباره جلیلی و مواضع مدیریتی و اقتصادی اش گفت. اما دکتر درخشان کیست؟

استاد مسعود درخشان

دکتر مسعود درخشان در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد. ایشان پس از اخذ  مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۰ به عنوان فارغ التحصیل ممتاز رشته اقتصاد دانشگاه‌های کشور انتخاب شد و برای تکمیل معلومات دانشگاهی به لندن اعزام گشتو کارشناسی ارشد خود را  از دانشگاه آکسفورد و دکترای اقتصاد را از دانشگاه لندن(LSE) اخذ نمود.

 از سوابق دانشگاهی ایشان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
هدف دشمن از تحریم ها از زبان رهبر انقلاب

میگویند میخواهیم مسئولین جمهورى اسلامى احساس کنند هزینه‌ تصمیم‌گیرى‌ آنها بالاست.

 
می گویند تحریمها براى این است که مردم را خسته کنیم … یا این کار صورت بگیرد، یا در اراده‌ى مسئولین رخنه به وجود بیاید… تعبیر آنها این است: میگویند میخواهیم مسئولین جمهورى اسلامى احساس کنند که هزینه‌ى تصمیم‌گیرى‌هاى آنها بالاست.

آنچه در پی میآید بخشی از سخنان  رهبر انقلاب در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز ۱۹ دی است که به تحلیل هدف دشمن از تحریمها و وظیفه ملت و مسئولان در قبال ان اختصاص دارد

اگر استقامت باشد…

rahbar4
ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

سه شنبه، دیدار با مردم ساری و گرگان

 
دکتر جلیلی سه شنبه صبح با علمای مشهد دیدار میکند. وی سپس عازم ساری شده و در مسجد جامع این شهر در جمع مردم به سخنرانی خواهد پرداخت.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، شرح برنامه های انتخاباتی روز سه شنبه دکتر جلیلی  به شرح زیر است :

دکتر جلیلی سه شنبه صبح با علمای مشهد دیدار میکند. وی سپس عازم ساری شده و در مسجد جامع این شهر در جمع مردم به سخنرانی خواهد پرداخت.

دکتر جلیلی بعد از آن به گرگان خواهد رفت. وی در ابتدای سفر به گرگان در ساعت ۱۵ به  گلزار شهدای این شهر رفته و با همرزمان شهیدش تجدید پیمان خواهد کرد. ساعت ۱۸ نیز در بین مردم گرگان حاضر شده و در مسجد جامع این شهر سخنرانی میکند. دکتر جلیلی در انتهای سفر خود به گرگان ساعت ۱۹ به دیدار برخی از علمای گرگان خواهد رفت.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
آیا راه‌حل‌های اقتصاد نئوکلاسیک برای اقتصاد ایران چاره‌ساز است؟

تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی فعال‌سازی ظرفیت‌های تمدنی است
دکتر علی سعیدی دکترای اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام

 
مشکل اصلی راهکارهای نئوکلاسیک برای اقتصاد ایران در این واقعیت نهفته است که این راهکارها به جای درمان ریشه‌ای بیماری‌های اقتصادی، صرفاً به رفع علائم و تسکین آنها می‌پردازند.

آیا راه‌حل‌های اقتصاد نئوکلاسیک برای اقتصاد ایران چاره‌ساز است؟ آیا ‬بیماری‌ها و مشکلات اقتصادی ایران با نسخه‌های نئوکلاسیک درمان می‌شود؟ ‬
به‌طورکلی، راه‌حل‌هایی که اقتصاد نئوکلاسیک برای اقتصاد ایران ارائه می‌کند عبارتند از حذف تعرفه‌ها و موانع واردات، ‬خصوصی‌سازی صنعت نفت برای کاهش وابستگی دولت به نفت، اصلاح نظام مالیات‌ها و تأمین بودجه از طریق مالیات، شناورساختن نرخ ارز، خصوصی‌سازی و کاهش حجم دولت، بهبود فضای کسب‌وکار و ‌کاهش حجم نقدینگی.‬

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

فردا،نشست خبری تیم فرهنگی دکتر جلیلی

 
دکتر محمد هادی همایون ، استاد علیرضا قزوه و محمد علی مودب از اعضای تیم فرهنگی دکتر جلیلی هستند که در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، نشست خبری تبیین برنامه های فرهنگی دکتر جلیلی با حضور تیم فرهنگی وی، فردا ساعت ۱۰ صبح در خبرگزاری تسنیم برگزار میشود.

دکتر محمد هادی همایون، استاد علیرضا قزوه و محمد علی مودب از اعضای تیم فرهنگی دکتر جلیلی هستند که در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
تاکید جبهه پایداری بر حمایت از جلیلی
جلیلی مستقل ثبت نام کرد عضو پایداری نیست
 
حجت الاسلام روانبخش عضو جبهه پایداری: جلیلی گفت که کلا پنج دقیقه هم با رئیس جریان انحرافی ننشسته ام اما سه سخنرانی او را گوش داده ام و اگر کسی بگوید که او صاحب اندیشه است به اندیشه خیانت کرده است/ آیت الله مصباح فرمودند بعد از لنکرانی، جلیلی را اصلح می بینم و اخیرا هم اعلام کردند که هرچه جلوتر می رویم ارادتم به جلیلی بیشتر می شود.

ravanbakhshبه گزارش مشرق به نقل از مهر، حجت الاسلام قاسم روانبخش عصر یکشنبه در جمع حامیان سعید جلیلی در خرم آباد با اشاره به اهمیت جایگاه شورای عالی امنیت ملی کشور و نقش سعید جلیلی در آن گفت: خود مصلحی وزیر اطلاعات گفت که دستور دستگیری ریگی را از سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از فتنه ۸۸ به عنوان یک فتنه عمیق نام برده است اما این سوال را باید پرسید که این فتنه چگونه مدیریت شد افزود: همه جای دنیا زمانی که با چنین آشوب هایی مواجه می شوند پای ارتش و نیروهای نظامی به وسط کشیده می شود اما در فتنه ۸۸ نیروی انتظامی و بسیجی های ما کتک می خوردند با این حال کسی که شورای امنیت ملی را دبیری کرده باشد می فهمد که چگونه همه کارها را با تعامل حل کند.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
حاشیه نوشته‌ای بر سفر دکتر جلیلی به خمینی شهر

آن مرد آمد…
روح الله حاجی حیدری

 
دکتر ننشسته اذان می گویند و همه می‌ایستند به نماز. مهر نماز اما کم می آید، همه دنبال مهر هستند حتی حاج آقا حجازی روحانی پیشکسوت و مبارز شهر.

جلیلی آمد یکباره و یک دفعه. شب قبلش پیامکی خبر دادند فردا سخنرانی دکتر جلیلی ساعت ۱۱ صبح مسجدالزهرا. دو تا بنر هم بیشتر وقت نشد بزنند. همین اطلاع رسانی “جهادی” کار خودش را کرد. ساعت ۱۱ همه آمده بودند. هر کسی را که سالها ندیده بودی می توانستی آنجا ببینی. حتی رجب هم آمده بود. او یک دستش معلول است و برای همین کار بهش نمی دهند. آمده بود تا به دکتر جلیلی بگوید. می گفت توی این ۸ نفر شاید همین یکی مشکلم را حل کند.

تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 3,952