loading...
ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی - منطقه 4

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیری مسئله دان از جنس انقلاب اسلامی
حجت الاسلام سید جلال غمامی عضو هیئت علمی دانشگاه

 
کسی که چهره ایران را غبار آلود می‌بیند اینطور نیست که به اصول و اهداف معتقد نباشد بلکه روش و ابزار شناختش طوری است که او را به این توصیف از جامعه می‌رساند.

شناخت آسیب‌ها و ارائه راه حل مناسب با توجه به اهداف، اصول و مبانی همان نقطه اصلی تفاوت‌هاست. آنچه که کشور از آن رنج می‌برد به کارگیری روش‌های شرقی و غربی در شناخت موضوعات و ارائه طرح‌ها و راهکارهاست.

معادلات و فرمولهای کارشناسی در «روشهای شناختِ» موضوعات و پدیده‌ها مسئله اساسی‌ای است که دولت های پس از انقلاب با آن مواجه بوده‌اند. گرایش به مدل‌ها و معادلات کارشناسی شرقی در دوره‌ی اول انقلاب و سپس چرخش به سوی مدل‌های غربی در دوره سازندگی و سپس بکارگیری مدل‌ها و روشهایی که به ظاهر اسلامی بودند ولی به دلیل عدم تحقیق کافی و درافتادن در سلایق شخصی، کشور را با بعضی مشکلات روبرو نمود. تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری معتقد به اهداف و اصول اسلامی هستند ولی تفاوت آنها در نحوه شناخت موضوعات و ارائه راهکار برای جامعه و کشور است.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

اطلاعیه شماره ۸: استفاده از نام و تصویر جناب آقای دکتر جلیلی در تبلیغات انتخابات شوراها

 
ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر جلیلی ضمن استقبال از ابراز علاقه نامزدها و جریانهای سیاسی به اطلاع هموطنان گرامی می رساند این اقدام خودجوش بوده و به مثابه تایید نامزدهای محترم انتخابات شوراها نیست.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، با توجه به همزمانی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد استفاده وسیع افراد وتشکلهای سیاسی و صنفی از نام و یا تصویر جناب آقای دکتر جلیلی در تبلیغات انتخابات شوراها هستیم.

ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر جلیلی ضمن استقبال از ابراز علاقه نامزدها و جریانهای سیاسی به اطلاع هموطنان گرامی می رساند این اقدام خودجوش بوده و به مثابه تایید نامزدهای محترم انتخابات شوراها نیست.

ابوالفضل بیات بازدید : 8 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

جدیت جلیلی در اجرای احکام و ارزشهای اسلامی بیش از حد نصاب است
آیت الله مصباح یزدی

 
با توجه به تحقیق‌ها، بررسی‌ها و مشورت‌ها، به نظر می‌رسد که ایشان در اصول و مبانی ضعف ندارد و در مواردی مانند پایبندی به دین، عشق به ولایت، جدیت در اجرای احکام و اهتمام به ارزشهای اسلامی، بیش از حد نصاب را دارد.

به گزارش سایت حیات طیبه، به گزارش تسنیم، آیت‌الله مصباح‌یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عصر روز سه‌شنبه پس از دیدار خصوصی با سعید جلیلی که در مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه خداوند متعال را شکر می‌کنیم که توفیق و عنایت کرد تا در سایه رهبری امام راحل و جانشین شایسته ایشان، مقام معظم رهبری جامعه ما ‌به سمت گفتمان انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌های اسلامی حرکت کند، اظهار داشت: از نعمت‌های‌ بزرگی که خداوند به ما داده‌، این است که در این عصر کسانی که شایسته تصدی پست‌های مهم کشور باشند، الحمدالله زیاد هستند و هر کدام از آنها ویژگی‌های خاصی دارند که قابل تحسین است.

ابوالفضل بیات بازدید : 5 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
شانزدهمین سفر استانی

جلیلی دوشنبه به خراسان رضوی می رود. خراسان شمالی لغو شد

 
دکتر جلیلی در نخستین سفر انتخاباتی خود به خراسان‌رضوی دوشنبه بیستم خرداد ماه به مشهد سفر می‌کند.

به گزارش سایت حیات طیبه، دکتر جلیلی در نخستین سفر انتخاباتی خود به خراسان‌رضوی دوشنبه بیستم خرداد ماه به مشهد سفر می‌کند.

جلیلی در جمع حامیان مردمی خویش ساعت ۱۷ در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد در جمع بیش از ۶ هزار هوادار خود به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
حسین‌علی حاجی، نماینده‌ی مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار؛

جلیلی از تمام نیروهای متعهد و متخصص استفاده می کند

 
حسین‌علی حاجی، نماینده‌ی مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در گفتگو با ستاد مردمی حیات طیبه، با اشاره به معیارها و ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری، در خصوص انتخاب اصلح بیان کرده اند، گفت: با بررسی بین هشت کاندیدای احراز صلاحیت شده آقای سعید جلیلی اصلح می‌باشند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس در خصوص [...]

حسین‌علی حاجی، نماینده‌ی مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در گفتگو با ستاد مردمی حیات طیبه،با اشاره به معیارها و ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری، در خصوص انتخاب اصلح بیان کرده اند، گفت: با بررسی بین هشت کاندیدای احراز صلاحیت شده آقای سعید جلیلی اصلح می‌باشند.

ابوالفضل بیات بازدید : 4 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
دکتر باقری در پاسخ به بداخلاقی های بعضی رسانه ها؛

جلیلی قصد انصراف و یا ائتلاف ندارد

 
علی باقری افزود، پس از انجام مناظره ها و استقبال از مواضع انقلابی ایشان شاهد موج گسترده استقبال های مردمی در سفرهای استانی ایشان هستیم و برنامه های ایشان به قوت تا پایان مهلت تبلیغات ادامه خواهد داشت.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر باقری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی در مصاحبه با حیات طیبه اعلام کرد، دکتر جلیلی همانطور که در کنفرانس خبری در یاسوج مطرح کردند به هیچ عنوان قصد انصراف و یا ائتلاف با کسی را ندارد.

ابوالفضل بیات بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری: دکتر جلیلی در استان فارس

 

 
دکتر جلیلی روز یکشنبه به استان فارس سفر کرده و با استقبال باشکوه مردم این استان مواجه شد.

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دکتر جلیلی روز یکشنبه به استان فارس سفر کرده و با استقبال باشکوه مردم این استان مواجه شد.

resized_343872_216

ابوالفضل بیات بازدید : 3 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دوستان عزیز به علت زیادی اخبار اطلاعاتی هر 10 دقیقه یکبار سایت را دوباره load کنید زیرا هر چند دقیقه اخباری جدید در سایت گذاشته خواهد شد.

ابوالفضل بیات بازدید : 7 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
ناگفته‌ها از عملیات دستگیری ریگی؛
مستند انتخاباتي «سعید جلیلی» کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌ جمهوري با عنوان «نقطه عطف» از شبکه يک سيما پخش شد.
 به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، مستند انتخاباتي «سعید جلیلی» کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌ جمهوري به کارگرداني نادر طالب‌زاده با عنوان «نقطه عطف» از شبکه يک سيما در ساعت 20:10 یکشنبه نوزدهم خرداد ماه پخش شد.



تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 219
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 3,931